🎉🎂 Review.nl viert 3 jaar groei en succes! 🎂🎉 Drie jaar geleden begonnen we met een nieuw concept, Review.nl: User generated content genereren door consumenten producten objectief te laten testen. Review.nl, een label van Kieskeurig.nl is de onafhankelijke intermediair tussen fabrikant en consument. In die eerste fase ontvingen producten gewoon op kantoor en stuurden deze handmatig uit naar onze testers. Kijk maar naar de foto hieronder! 📦➡️🏠 Dat konden we al snel niet aan meer aan door de snelle groei van panels. Nu drie jaar later, dankzij een gedreven team en fantastische partners, hebben we een volledig geautomatiseerd proces en een hard groeiende community. Hier zijn enkele hoogtepunten van onze reis: 📈 Van 0 naar 30.000+ leden in onze eigen community 📝 Al meer dan 40.000 geschreven reviews op Kieskeurig.nl en bij retailers 📅 Meer dan 1.000 succesvolle reviewprogramma's 🤝 99 aangesloten partners We zijn trots op wat we samen hebben bereikt en kijken uit naar de toekomst. Op naar de volgende fase! 🚀 Oh, en voor partner nummer 100 hebben we een speciale verrassing in petto. Wil je meer weten over Review.nl of onze diensten? Laat het mij of team Review weten: Friso Buter Niels de Jong Bob Eekelaar Marco Verhoog
Kieskeurig.nl
Computers and Electronics Manufacturing
Independent information & reliable reviews
About us
Kieskeurig.nl operates a comparison website that provides productsinformation and shopinformation. More than 150,000 consumers visit the site daily. Through productspecifications and more than 1 milion reliable reviews, consumers are helped as much as possible to make a purchase. Kieskeurig.nl is a brand of the media house Reshift Digital. For more information about Reshift see: https://www.linkedin.com/company/reshift-digital/.
- Website
-
https://www.kieskeurig.nl
External link for Kieskeurig.nl
- Industry
- Computers and Electronics Manufacturing
- Company size
- 11-50 employees
- Headquarters
- Haarlem
- Type
- Public Company
- Founded
- 1999
- Specialties
- Productvergelijking, Reviews, Consumentenelektronica, Online, Ecommerce, Consumer Electronics, Online Advertising, Online Retail, Media, Price Comparison, Prijsvergelijker, Marketing, Digital Marketing, Consumer, B2C, and Online Marketing
Locations
-
Primary
Richard Holkade 8
Haarlem, 2033 PZ, NL
Employees at Kieskeurig.nl
Updates
-
Kieskeurig.nl reposted this
𝗔𝗳𝗴𝗲𝗹𝗼𝗽𝗲𝗻 𝘇𝗮𝘁𝗲𝗿𝗱𝗮𝗴 𝗵𝗲𝗯𝗯𝗲𝗻 𝘄𝗲 𝘃𝗼𝗼𝗿 𝗱𝗲 𝘁𝘄𝗲𝗲𝗱𝗲 𝗸𝗲𝗲𝗿 𝗱𝗲 𝗞𝗶𝗲𝘀𝗸𝗲𝘂𝗿𝗶𝗴.𝗻𝗹 𝗘-𝗯𝗶𝗸𝗲 𝗘𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶𝗲𝗻𝗰𝗲 𝗗𝗮𝘆 𝗴𝗲𝗼𝗿𝗴𝗮𝗻𝗶𝘀𝗲𝗲𝗿𝗱! 🚵♂️ ✨ We blikken terug op een succesvolle en gezellige tweede editie! Tien verschillende e-bike merken waren aanwezig en veel geïnteresseerde consumenten die genoeg testrondjes hebben afgelegd. (Bijna) alle e-bikes die aan de E-bike Duurtest hebben deelgenomen waren aanwezig en konden uitvoerig getest worden. 'Moe' van een rondje fietsen? Dan stonden er heerlijke flammkuchen en hotdogs klaar. Het was fantastisch om zoveel enthousiaste consumenten en standhouders te zien. Kortom, een geslaagde dag! Dank aan iedereen die heeft deelgenomen en bijgedragen aan het succes van deze dag. Wordt vervolgd... De Garage Haarlem
-
-
Kieskeurig.nl reposted this
Vandaag stond onze collega Ninah Rikken samen met Boj Holslag van Incubeta op het podium van het Google Partner Leadership Summit 2024. Ruim 300 toehoorders uit heel Europa kregen een inkijkje in hoe we hypercontextual targeting middels Dynamic Ads mogelijk maken voor MediaMarkt Nederland. Dit noemen we Seamless Creative. Wat houdt dit in? Met Seamless Creative stellen we adverteerders in staat om advertenties volledig geautomatiseerd en real time in te vullen op basis van de plek waar de impressie wordt uitgeleverd. Dit betekent dat je advertentie altijd 100% relevant is. Wanneer een consument naar een premium wasmachine kijkt van € 1.000,- met een hoge reviewscore, dan wil je deze consument bereiken met een aanbieding die daarmee matcht, op voorraad is en past bij de wens van deze consument. Dank aan Boj Holslag en Quintijn van Kessel van Incubeta en aan Danny Hsiao, Moritz van der Burg en Stefan Diepeveen van MediaMarkt voor het gezamenlijk neerzetten van deze nieuwe oplossing: hypercontextual targeting in een cookieless omgeving. Wil je meer weten over de nieuwe kansen die hierdoor ontstaan? Stuur dan een berichtje naar Ninah Rikken of Frank Verbrugge! #werkvanreshift #googlepartners #leadershipsummit #hypercontextualtargeting #dynamicads #seamlesscreative #mediamarkt #advertisingtechnology #cookielessfuture #digitalmarketing #realtimeadvertising
-